27 Aralık 2013 Cuma

Bir cuma günü.

Selam gençler ve kendini genç hissedenler! Sanırım güzel bir giriş oldu ilk yazımı film eleştirisi olarak tamamladım 2. yazımı ise haftalık yaşadığım olayları toparlacağım.Kısmet olursa 3. yazım kitap eleştirisi olacak! Bu haftayı çok yorgun argın geçirdim diyebilirim.Bu hafta kafamdan gitmeyen bazı sorunlar vardı.İşte onlarda şunlardı;''Ya açıkta kalıp lise turamazsam!'' ''Ya boktan bir liseye gidersem'' gibi gibi şeyler işte.Bu sene kafamı kuracalayan en önemli konu lise mağlum benim notlarımda çok pörfekto değil yani.TEOG denilen sıçış sınavındanda 32 yanlış çıkardım oda çok pörfekto değil.Okul notlarımdan iyi olanlar:Türkçe,İngilizce TEOG denilen sınavla iyice yükselen derslerim bunlar.Düşüşe geçenler:İnkılap ve Matematik işte bu 2 dersim 3! Türkçe,ingilizce 5 Fen ise 4.Yani şu 2 3'ümü 4 yaparsam ve 75 üzerinden 4 getirirsem takdir alıyorum jınlarım.But buda çok olanaksız gibi gözüküyor.Özellikle inkılap için.Matematiği bir türlü getirebilirim ama İnkılapçının sınavından asla 60 üzeri alabileceği sanmıyorum.Sizi notlarla çok sıktım gibi geldi,yazarken ben bile sıkıldım açıkçası.Bari sizi bir şey hatırlatarak neşelendireyim.Çarşamba okullar tatil dıptıs,dıptıs ne güzel bir kırismıs hediye dimi? ^-^  Geçen haftalarda izlediğim Aşk Ödevinden bir alıntı yapayim ve yazıyı bitireyim bari.
Küçükken şöyle bir yazı okumuştum.Yalnız yoğar,yalnız ölürüz.Gerisi sadece bir ilüzyon.O halde neden bütün hayatımı çalışarak,ter dökerek ve mücadele ederek geçireyim? Sadece bit ilüzyon için mi?

8 yorum:

  1. Alıntıya bayıldım ve hak verdim. :)

    Ayrıca genel türk - osmanlı tarihyle hiç aram olmadı, ama inkılap candır. Senin tarihin be yavrum, oku oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tarihimde bu kadar sıkıcı bir tarih olur mu yahu? Uyuyorum ben derste uyuyorum hocada çok kıt not veren bir hoca. *,*

      Sil
  2. yazını okuyunca aklıma ıslak kelebek şarkısı geldi :) amaan ya lisede bitmiyo her şey bakma sen onlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hayır, şey diyorum. hani kötü bir liseye giderim falan diye endişeleniyor ya arkadaş, ben de ona her şeyin lise olmadığını söylüyorum. onlar derken öğretmenleri kastettim aryacım :)

      Sil
    2. Eğitim bitmiyor be arkadaş...

      Sil
  3. Cumartesili yazıyı neden sildin ki ben sevmiştim onu :) Bi de arşiv mi yok ben mi bulamıyorum kafam çok karışık :D

    YanıtlaSil