28 Aralık 2013 Cumartesi

Ne Cumartesiymiş Arkadaş.

Ölüyorum HÜLOOOOOOOOOOOOOOOOOĞĞĞĞ! Ellerim koptu HÜLOOOOOOĞĞĞĞ! Ne sözlükmüş be arkadaş.
******
Elim koptu şu ingilizce döeviniypmaktan ilk 2 sınavımda 95 but ben proje aldım çok çalışkanım dimi arkiler. :')))))) Şimdide cool bir şekilde oturmuş kolamı yudumlayıp buraya yazıyorum.Annemle ile dayım bize geldi.Sabahleyin çok erken kalkıyorlar,arkadaş bir insanın sabahın 8'inde  ne işi olsun?! Ben 1'de 2'de kalkan insanım arkadaş! Haftaiçi 8'de kalkıyoruz biz.
Yarın ise eşşek gibi oturup test çözeceğim.Pazartesi sabahı anne 5 dakika daha diye anıracağım.Sonra zar zor giyinip,kalkan saçlarımı tarakla düzeltip,defolup okula gideceğim.Aaa unuttum şu Türkçe ödevi olan günlük tutma işini yapacağım klavyeyle yazmak daha çok hoşuma gidiyor,deftere yazınca elim acıyor arkadaş.Farkettimde arkadaş lafını çok kullandım.Ayrıca Miley'nin yeni çıkan klibi Adore You'yu dinleyip,dinleyip kederleniyorum.Peki ya sizin cumartesiniz nasıl geçti?
Not:Mo'nun gizemini bitirmeme az kaldı sayın okuyucular! Yakında ilk kitap eleştirim ile sizlerleyim ;)

2 yorum:

  1. Mo'nun gizemini bi arkadaşımla 7. sınıftayken okumuştum yanlış hatırlamıyosam, 8. sınıfta o gidince çok ağlamıştım falan, saçma sapan şeyler, anılarım depreşti okurken saçma bi şekilde :D
    95 aldığı dersten insan neden proje alır ki derken aklıma geldi, ben de yazılı notlarımın en yüksek olduğu dersten proje aldım :D Arkadaş güzeldir ya, ben de saçma lafını çok kullanıyorum ama eğlenceli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geleceğine Mo şuan güzel gidiyor ^_^ Neyse gelir en azından ^-^

      Sil