4 Ocak 2014 Cumartesi

Friends (1994-2004)

Hayatımda izlediğim en iyyi dizilerin en başında yer alan tek dizi olan Friendstir.Jeneriğinden olsun,repliklerden olsun,oyuculardan olsun.Beni etkileyebilen tek dizi bu olsa.Gerek mutsuz bir günümde açıyorum izliyorum.Bölüm bittikten sonra yüzümde bir tebessüm oluşuyor.Yok böyle bir şey? 10 Sezon olduğuna bakmayın günde 25 bölüm izlediğimi hatırlıyorum.Hatta şuan tekrar başladım ekşisözlükten falan baktım bütün millet 3-4 kez bitirmiş diziyi,gaza gelip bende birdaha başladım.Bu sefer azar ,azar izlemeye başlıyorum izlemeye kıyamıyorum.Korkuyorum tekrar bitecek dizi diye. Şuan 5.sezondayım.Bak yine 5 sezon kalmış su gibi geçer 5 sezon yia! Bir ara tekrar başlayacağı dedikodular çıkmıştı.Şu aralar tekrar çıtı hatta onay aldığı falanda söylendi.Hürriyet bişle haber yaptı ama yazar'dan açıklama geldi,üstelik Lisa bir fanına cevap verdi.Yani başlayamayacakmış,friends hayranalrı yine hüzenle dolu.Yani 10.senesine özel başlasaydı çok seksi bir süpriz olmaz mıydı? Ve ayrıca umuyorum ki bir gün işsizlik yapıp 10 sezonu bir gün bitireceğim. Şimdi ise geldik bazı repliklere.



Mon'un ilk öpücüğü;ROSS!
O KEDİ DEĞİL!
Pheebs ve şarkıları :')
Ve son olarak jenerik.
Not: Central Park'ta Pheebs,Joey,Mon,Chandler,Rach ve Rossla kahve içmek için nelerimi vermezdim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder