1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni Yıl!

Dün üşengeçliğim yüzünden yeni yıl yazısı yayınlayamadım.Yaşasın üşengeçlik! Dün okulların tatil olmaması çok saçma bir şeydi.Yani yılbaşı arkdaşım 2 gün tatil yapsann ölmezsin MEB! Herneyse dün annem ben kardeşim falan Nişantaşına gittik,ilk önce Taksime gittik oradan biraz yürüyüp taksiye bindik ve ta ta ta NİŞANTAŞI'A varmış olduk.Gerçekten Djler falan şarkılar güzel çaldılar fakat insanların o süsleri o kadar abartması kadar saçma bir şey yok. Bir maket birde geçir başka bir şey yoktu açıkçası.Görünümden pek hoşnut kalmadım.Gidişite bir sorun yoktu ama dönüşte  yürü,yürü,yürü ve yürü bitmedi sonra tekrar taksiye bindik.Bir baktık ki tam trafik yok ki derken trafiğin ortasında kalakaldık.Sonrasında ise inip yürüdük napıcağız yoksa 2-3saat kalırız orada yarımsaatlik yolu 2-3saat beklemekte olmaz yani.Eve gelince ise direk kendimi yatağın üstüne attım.Yılbaşına 1 saat falan kalmıştı zaten.Sonra girdik yılbaşına öyle yani aynıydı bi farklılık görmedim.-,-Neyse umarım 2014 2013 gibi uğursuz ve mutsuz geçmez,herkesin yeni yılını kutlarım! ^-^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder